L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.724
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:37.997

dilluns, 25 de maig del 2015

Gràcies, Tavernes... Gràcies


El col·lectiu de Compromís de Tavernes vol expressar l'agraïment als veïns i veïnes de la ciutat pel recolzament i suport que ens haveu donat tant a les eleccions municipals com autonòmiques, on hem estat la formació més votada.
 
La vostra confiança ens encoratja a seguir treballant per Tavernes i ho pensem fer amb les mateixes premisses de proximitat, transparència i honestetat, amb valentia per resoldre els problemes de Tavernes i sempre al vostre costat.

Gràcies Tavernes.
 
Remés

10 comentaris:

Anònim ha dit...

La meua enhorabona. Ara sa vist a qui voliem el poble de la vall

Anònim ha dit...

Estic molt content pel resultat. Molt. Perque un grup de bones persones estan al capdavant del meu poble. Jo, que ja tinc la meua edat, no vaig poder evitar emocionar-me en vore la resposta de Tavernes, que va dir endavant, Jordi, tu i la teua gent, perque en quatre anys m'haveu demostrat que sou persones honrades i dignes d'ocupar eixa responsabilitat. Gràcies a vosaltres per eixa il·lusió que m'haveu transmes, per fer que deixe de dir, com dia habitualment, que tots els polítics són iguals. Sols he parlat una vegada en Jordi, però vaig tindre prou. Sé quan una persona és sincera, les paraules poden dir el que vullguen, però els ulls no enganyen, i este xic em va transmetre això, sinceritat. I ara, jo i molts veïns, li hem donat la confiança. Li hem donat la mà, oberta, la mà que sols donem de debó a les persones que s'ho mereixen.
Estic segur que és una d'eixes persones que no et fallen, per molt alt que puga pujar.
Vos desitge tota la sort del món a tot l'equip de Compromís.

Anònim ha dit...

Mecaguen tot, el meu amic Javier de regidor, tu si que faràs per la nostra agricultura!!!!!
Enhorabona, collons!

Anònim ha dit...

En ma casa també ens alegrarem molt de que hi hasguera per fi el canvi que amb tantes ganes desitjavem, enhorabona Jordi i molta sort amb el nou projecte que desde hui comences, ara per fi, podreu fer tot el que l'oposició no ha deixat, Gràcies Tavernes!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona Compromís pels resultats obtinguts, ara tots units a treballar de valent.

Anònim ha dit...

Nos hubiese gustado ver a Manolo Vidal como se le quedaba la cara al ver que Compromís le arrebataba la alcaldía y por mayoría absoluta...

Anònim ha dit...

La Vall Digna!

Xelo Palomares ha dit...

Gracies, gracies, a tots els veïns que ens han votat. Gracies a tots els companys, que també som veïns, que ens hem unit per fer un poble millor. Ahir va ser un dia dur i llarg, després d'una campanya dura i de vegades bruta. Avuí hi havia que tornar a la feina cansada però contenta, encara que abrumada, perquè la gran confiança implica també una gran responsabilitat. En tot cas el meu partit, del que jo soc una simple militant, té les portes obertes a tots aquells que acepten el Compromís de treballar pel nostre poble amb honradesa i transparència. Perquè com ja he dit altres vegades, fins que els Valencians no tingam un Compromís amb la nostra Terra no anirem enlloc.

Anònim ha dit...

Cada pueblo tiene lo que se merece. No nos merecíamos al Manolo. Me alegro mucho por Jordi y su equipo, pero me alegro más por el pueblo.

Anònim ha dit...

Esper también que podamos defender nuestra lengua y nuestra cultura, auténticas, que esta gente nos ha robado.