L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dimecres, 25 de novembre del 2015

Més de 1.800 alumnes es beneficiaran del Programa de Gratuïtat Xarxa Llibres, Informació de tràmits i dies

L’Ajuntament de Tavernes va decidir en el plenari de novembre adherir-se al Programa Xarxa de Llibres a fi de proporcionar de forma gratuïta llibres de text i altres materials curriculars a l’alumnat escolaritzat en centres públics i privats concertats, siga en ensenyaments obligatoris o de Formació Professional Bàsica.

A la nostra ciutat més de 1800 alumnes de Tavernes podran beneficiar-se de l’ajuda del Programa Xarxa de Llibres, amb la qual cosa l'Ajuntament efectuarà una despesa de més de 120.000 euros.

El programa té com a finalitat dotar els centres escolars d’un banc de llibres de text i materials curriculars perquè els utilitzen els alumnes de cursos posteriors. L’objectiu és fomentar en l’alumnat un ús responsable dels béns finançats amb fons públics. 
 
Una vegada acabat el curs, les famílies hauran d’entregar els llibres, que passaran a formar part del banc de llibres del centre. Els alumnes que els lliuren en bon estat tindran dret a ser beneficiaris del banc de llibres en cursos posteriors. 
 
La Conselleria d’Educació posarà a la disposició de les famílies a partir de demà, a les 12 hores, els models de sol·licitud disponibles en el web: xarxallibres.edu.gva.es. 
 
L’Ajuntament de Tavernes també facilitarà els models a partir del divendres dia 27, tant en el Departament d’Educació com en el registre d’entrada de l’Ajuntament. Una vegada omplida la sol·licitud, s’haurà de firmar i presentar en el Departament d’Educació en la Casa de la Cultura. A la sol·licitud s’hi hauran d’adjuntar les factures o documents justificatius de la compra dels llibres, bé de la botiga o a través de l’AMPA.
 
Una vegada les dades de la sol·licitud hagen sigut comprovades, l’Ajuntament entregarà a cada família l’import que corresponga pels mitjans que determine. La quantia total que podrà percebre serà un màxim de 200 euros i es farà en dues fases: la primera després d’haver presentat les factures, i la segona una vegada acabat el curs i realitzada de conformitat l’entrega dels llibres. 
 
Per a agilitar i facilitar la tasca, tant a les famílies com als funcionaris, s’ha establert un calendari d’entrega de sol·licituds per centres: 
 
- El CEIP Magraner i IES Jaume II El Just. El dilluns 30 de novembre, des de les 11 hores fins al divendres 4 de desembre. 
 
- El CEIP Alfàndec i l’IES La Valldigna, del 9 al 18 de desembre.
 
- El col·legi HHDC i el San José Patronato del 21 al 30 de desembre. 
 
- Els CAES Sant Miquel i Divina Aurora a partir de l’1 de desembre. 
 
L’horari d’entrega de sol·licituds serà de 10 a 14 hores, excepte el dilluns 30 de desembre, a partir de les 11.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Els 120.000 € hauria de pagar-los la Conselleria d'Educació no l'Ajuntament.